b
b
bSalam,
Hurm, supposedly me wanna do some outing doing outdoor photoshoot today. So that I could present them photos tomorrow at photography class...I mmg dah nekad dah petang semalam, cos i heard there's a Buka Jalan event happening in town, ain't it? kalau nk maklumat lanjut sila hubungi cik Intan.. ahaha.. :) so I thought, y not ey? i pun ada hari ni je hari last for me to relaxkan diri, plus it definitely be just lotsa great shots can be taken there, at least I could play practice my new skills sumwhere sumhow.. but i guess, that was only my plan ptg semalam. Asked mak buyung Liza earlier, nk ikut tak?? she terang2 ckp Tak Nak.. ahahaha.. esp cos dia almost nk meletop and depa nk balik rembau... Tanya cik mimie lak, mau itot ke? mak aih kena maki lak, huhu, cos she actually ada xhibition juga malam ni! kelam sikit lah dia... "sekali lagi kena maki ngn cik mimie cos, as usual me tak dpt dtg kowt tonite, and Cik Mimie@adele@ikut suka lu lah babe, truthfully, sejujurnya... I have asked my MD personally before, masa u mintak sedikit sumbangan for Indonesia, I've tried before mie. He just not interested, walaupun duit mmg kepeng2, and there's this one time he received in the mail an art catalogue from mana tah, guessed who he calls to his room next? "ME", gua kena panggil masuk bilik, cos dia pass that book to me.. of course lah me happy.. tapi ayat dia "Erwina, this is pure Art, not for me... HERE you take it...All pretty things" ... and without arguing a tiny bit with him, as i always do... me pun blah aje..So mimie, trust me hun, he ain't interested at all.. am so sorry..still love ya babe.
Anyhow, tis morning waking up, terasa nk pergi, tp after I did my exercise a while...pastu penat.. rehat lak nunton tv sikijam.. dah tu plak..tertengok satu scene yg menarik...terus me pick up me camera, and start snapping my most fav model in the world...MuQaddam... ehehehe.. adam dgn baju London Orange dia.. ps: tis baju is a baju tido for a baby boy that he's wearing ok, walaupun a little sexy.. huhu.. anyhow's now pun dh petang, layan relax dirumah pun bagus juga.. esoklah, full activity photoshoot..
How's my Lab Rat..? Ain't he an angel Top Model!!! Tapi, at the end of our photo session, time pic atas ni.. ha, dia tgh wat hal... adam start beyyak!!! eww.. :p




0 comments:
Post a Comment